wyszukiwarka
Twój koszyk jest pusty
kontakt

Piotr Machalewski

T: 604 533 139
piotr@studio-proarte.pl

Obserwuj nas

Facebook Twitter Google+ Instagram

Box Biocosmosis

Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym
przez Sprzedającego pod adresem www.wydawnictwo-proarte.pl
Sprzedającym jest firma Pro Arte Piotr Machalewski
wpisana do rejestru działalności gospodarczej Urzędu Miasta i Gminy Brwinów pod numerem 4596/2000. NIP 534-142-49-27. Adres rejestracji działalności: ul. Wiktorska 17, 05-840 Brwinów. zwany także zamiennie „Usługodawcą”.

Dane teleadresowe:

www.wydawnictwo-proarte.pl

Pro Arte Piotr Machalewski
Seweryna Goszczyńskiego 7
02-610 Warszawa
Telefon: 22/854 06 30
e-mail: maria@studio-proarte.pl; piotr@studio-proarte.pl;

 


§ 1 Definicje

Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:


1.    Regulamin – niniejszy regulamin.  W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługdrogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2.    Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonychw niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
3.    Konsument -  Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego wcelu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4.    Usługodawca -  podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
5.    Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
6.    Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
7.    Usługa dodatkowa - usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
8.    Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilnyzawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem,z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
9.    Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem
www.wydawnictwo-proarte.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
10.    Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
11.    System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i urządzeń i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.


§ 2 Zasady ogólne


1.    Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.wydawnictwo-proarte.pl.
2.    Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie z się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
3.    Sklep internetowy www.wydawnictwo-proarte.pl Prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
4.    Wszystkie oferowane w sklepiewww.wydawnictwo-proarte.pl. są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
5.    W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontempoczty elektronicznej(e-mail) oraz urządzeniempodłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne: . przeglądarka internetowa najpopularniejszego typu.
6.    Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa i inne prawa osób trzecich.


§ 3 Składanie zamówień


1.    Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.wydawnictwo-proarte.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2.    Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
3.    Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
4.    Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient  prawidłowo wypełni formularz zamówienia, poda dane kontaktowe, w tym adres na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres email.
5.    W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
6.    Klient w  procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu  fiskalnego lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT zzałącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
7.    W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danychosobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
8.    Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta.Hasło Klienta nie jestznane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
9.    Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.
10.    Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłatyna rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.



§ 4 Koszty i termin wysyłki



1.    Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2.    Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
3.    Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym Towarze na stronach serwisu Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
4.    Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w link „koszty wysyłki




§ 5 Płatności



1.    Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).
2.    Płatność za  zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (DotPay) lub przelewem na konto bankowe sklepu.
Nazwa konta: Pro Arte Piotr Machalewski
Numer konta: 98 9291 0001 0097 5177 3000 0030
Nazwa banku: BS Biała Rawska o/ Brwinów




§ 6 Odstąpienie od umowy



1.    Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając odpowiednie oświadczenie na piśmie , w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1  ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tegoterminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy.
Przykładowy wzór oświadczenia poniżej.
2.    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3.    Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy.
PRO ARTE
ul. Seweryna Goszczyńskiego 7
02-610 Warszawa.
Tel. 22-854-06-30

Wzór dokumentu


§ 7 Procedura reklamacji



1.    Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu i reklamacje produktów, Klient może zgłaszać pisemnie na adres Usługodawcy (adres podany w zakładce kontakt) lub drogą mailową na adres maria@studio-proarte.pl
2.    Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wrazz dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym. Przykładowy wzór dokumentu poniżej.
3.    Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna) zostaną zwrócone klientowi wraz z równowartością ceny towaru.
4.    Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadkurozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowanytowar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
5.    Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnegoumową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymianasą niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztówuwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonejniezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedażykonsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).
6.    Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóchmiesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

Wzór dokumentu

§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

 

 

1.    Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowegow związku z zakupami jest Usługodawca.
2.    Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą byćprzekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz,w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępudo treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
3.    Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędówwe wprowadzanych danych:
a.    W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Wyślij zamówienie”Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnegokorygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta
b.    Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłaniewiadomości e-mail do Usługodawcy na adres maria@studio-proarte.pl
c.    Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdymczasie w ramach udostępnionych opcji.
4.    Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przezUsługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:
a.    Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przezprzesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b.    Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedażynastępuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lubprzez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu
c.    Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemieteleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.

 


§ 9 Zmiana Regulaminu



1.    Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminuza pośrednictwem korespondencji e-mail.
2.    Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu,Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacjiwarunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepieinternetowym nie są możliwe.
3.    Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnieniedo usunięcia konta w każdym czasie.
4.    Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będąrealizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.

 


§ 10 Postanowienia końcowe



1.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawyz dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnościza szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawyz dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianieKodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
2.    Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniemzawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy wedługprzepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodekspostępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
Data opublikowania regulaminu: 25.12.2014 r.